"השומר החדש" הינו ארגון חינוכי-התנדבותי, הפועל להיות תנועה ציונית המחברת בין עם ישראל, מורשתו ואדמתו לחיזוק הערבות ההדדית, האומץ האזרחי ואהבת הארץ. הארגון הוקם בשנת 2007 ועוסק בשמירת אדמות המדינה במעשה ובלימוד. מטרתנו הינה להעלות את המודעות הציבורית לחזון ופעילויות הארגון ולהוביל לשינוי מדיניות ההתמודדות עם פשיעה חקלאית.

בואו להיות חלק מאתנו!

*כל המודעות מיועדות לנשים וגברים כאחד*

*רק פניות מתאימות תיענינה*

 

דרוש/ה מנה"ח לאגף הכספים

תיאור התפקיד:

  • ביצוע מכלול הפעולות החשבונאיות השוטפות לרבות קליטת חשבוניות, התאמות, הפקת קבלות, ריכוז ספקים לתשלום, ריכוז חשבוניות ספקי הוראת קבע.
  • עבודה עם סעיפים תקציביים לצורך רישום תקין עבור התוכניות השונות בארגון
  • עבודה שוטפת מול מחלקת רכב, מעקב מצבת רכב ארגונית, רישום וריכוז הוצאות רכב (דלק, ביטוחים, ליסינג, השכרת רכבים וכו')

 

דרישות התפקיד:

  • תעודת מנהל חשבונות סוג 2 או 3
  • ניסיון של כשנה בעבודה בהנהלת חשבונות
  • הכרות טובה עם מערכת הפריורטי – יתרון

היקף המשרה: מלאה

תחילת עבודה: מיידית
מקום עבודה: משרדי הארגון בא.ת. קדמת גליל

מייל לשליחת קורות חיים: ifat@hashomer.org.il


 

דרוש/ה רכז/ת קבוצות מתנדבים ושיווק.

עשרות אלפי מתנדבים מגיעים בשנים האחרונות להתנדבות חקלאית עם השומר החדש ומובילים שינוי תודעתי וחקלאי במדינה.

אנו מחפשים רכז/ת עם להט בעיניים וחדוות עשיה לבניית תשתית גיוס ולתיאום קבוצות עבור סיוע חקלאי ופעילויות חוייתיות-חינוכיות בשטח.

 

תיאור התפקיד:

ž שיווק אקטיבי לגיוס מתנדבים

ž קליטה וליווי של קבוצות בפעילות חקלאית

ž ניהול ושימור קשרי לקוחות

ž מעקב ובקרת נתונים באמצעות מערכת CRM

ž ניהול שת"פים

 

דרישות התפקיד:

ž יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה

ž ניסיון בשיווק- יתרון.

ž סדר וארגון

ž שליטה מלאה ביישומי מחשב

ž יכולת עבודה תחת לחץ

ž ניסיון בניהול מתנדבים – יתרון

ž זמינות גבוהה

 

היקף משרה: מלאה

מיקום: אזור תעשיה קידמת גליל (סמוך לטבריה)

תחילת עבודה: מיידית

המודעה פונה לשני המינים

פניות מתאימות בלבד תענינה

קורות חיים יש לשלוח למייל-   einat@hashomer.org.il


 

דרוש/ה רכז/ת שטח למרחב בקעה

התפקיד כולל ריכוז פעילות השטח במרחב וניתנת מענה מקצועי לנושא השמירות, הסיוע לחקלאים, המתנדבים, פעילויות מיוחדות, טכנולוגיה, חירום ועוד.

רכז/ת השטח הינו/ה נציג/ת הארגון בשטח המקיים/ת קשר רציף עם הגורמים הרלוונטיים.

תיאור התפקיד:

הפעלה וגיוס מתנדבים

הפעלה של כלים טכנולוגים – מצלמות, רחפנים ועוד

ביצוע תדריכים בשטח

מיפוי וניתוח שטח

 

דרישות התפקיד:

יחסי אנוש מעולים

יכולת לעבוד לבד בשטח

יוזמה ויכולת לתכנן ולהוביל פרוייקטים

הזדהות עם מטרות וערכי הארגון

רקע חקלאי – יתרון

ניסיון בנהיגת שטח 4×4 יתרון

יכולת בניתוח ומיפוי שטח

חיבור לשטח והכרת עולם השדאות

 

עבודה בשעות לא שגרתיות

היקף משרה - מלאה

מגורים באזור הבקעה - חובה

 

מייל לשליחת קו"ח  yuval-b@hashomer.org.il


דרוש/ה רכז/ת שטח למרחב דרום.

התפקיד כולל ריכוז פעילות השטח במרחב וניתנת מענה מקצועי לנושא השמירות, הסיוע לחקלאים, המתנדבים, פעילויות מיוחדות, טכנולוגיה, חירום ועוד.

רכז/ת השטח הינו/ה נציג/ת הארגון בשטח המקיים/ת קשר רציף עם הגורמים הרלוונטיים.

תיאור התפקיד:

  • הפעלה וגיוס מתנדבים.
  • הפעלה של כלים טכנולוגים – מצלמות, רחפנים ועוד.
  • ביצוע תדריכים בשטח.
  • מיפוי וניתוח שטח.

דרישות התפקיד:

  • יחסי אנוש מעולים.
  • יכולת לעבוד לבד בשטח.
  • יוזמה ויכולת לתכנן ולהוביל פרוייקטים.
  • הזדהות עם מטרות וערכי הארגון.
  • רקע חקלאי – יתרון.
  • נסיון בנהיגת שטח 4×4 יתרון.
  • יכולת בניתוח ומיפוי שטח.
  • חיבור לשטח והכרת עולם השדאות.
  • עבודה בשעות לא שגרתיות.
  • היקף משרה - מלאה.
  • מגורים באזור הדרום - חובה.

מייל לשליחת קו"ח: tamir@hashomer.org.il


דרוש/ה- רכז/ת מערכות מידע

תיאור התפקיד:

  • אפיון הבנה והכרה של תהליכי העבודה במחלקות הארגון
  • התאמת סביבת עבודה והדרכה למשתמשים במערכות השונות
  • עבודה ורכש מול ספקי תוכנה ותמיכה טכנית,
  • חיפוש של מוצרים טכנולוגיים אשר עשויים לשפר את עבודתם של המשתמשים
  • תשאול הבנה ויישום פתרונות עצמאיים מול משתמשים.
  • כתיבת נהלים לתיאור תהליכי עבודה מחלקתיים,
  • הבנת נהלי עבודה נכונים במערכות הארגון, על ידי חיפוש עצמאי במאגרי מידע שונים ברשת.
  • פיתוח ויישום נהלי אבטחת מידע

דרישות התפקיד

  • התמצאות בעבודה בסביבה טכנולוגית – חובה !
  • ניסיון בתוכנות OFFICE, הבנה מעמיקה בExcel – חובה !
  • ניסיון בעבודה עם מערכות לניהול לקוחות – חובה ( SALESFORCE – יתרון)
  • ניסיון בכתיבת אפיון טכני
  • ניסיון ביצירת נהלי עבודה על מערכות שונות,
  • ניסיון בעבודה מול תמיכה טכנית ומפתחים חיצוניים
  • הבנה באינטגרציות ואוטומציות
  • יכולת ניהול משימות ולו"ז
  • עצמאות בפתרון בעיות,
  • אנגלית ברמה טכנית - לקריאת מאמרים בנושאים טכנולוגיים
  • חשיבה אנליטית ויכולות טכניות מתקדמות
  • יחסי אנוש מעולים, שירותיות, סדר וארגון ברמה גבוהה
  • מסירות ואחריות

התחלת משרה: מיידית

היקף המשרה: מלאה

המודעה מיועדת לגברים ולנשים כאחד

משרדי הארגון באיזור תעשיה קדמת גליל

 

מייל לשליחת קו"ח- omerh@hashomer.org.il


דרוש/ה כלכלן/ית לאגף הכספים 

הגדרת התפקיד:

  1. בניית תקציב שנתי
  2. אחריות לביצוע בקרה על תקציבי ארגון מול הביצוע בפועל
  3. תמיכה שוטפת במחלקות ובמנהלים בארגון בנושא תקציב
  4. ניתוחי חריגות
  5. ייעוץ למנהלים לצמצום הוצאות ושיפור יעילות
  6. עבודה שוטפת מול מחלקת גיוס משאבים והצגת נתונים כספיים לקרנות ותורמים
  7. עבודה שוטפת מול מחלקת קשרי ממשל להצגת נתונים כספיים והגשת בקשות לתמיכות
  8. הכנת דוחות ביצוע לתמיכות ממשלתיות
  9. עזרה שוטפת לסמנכ"ל הכספים

כפיפות ודיווח:

סמנכ"ל כספים

ממשקים שוטפים:

  1. מנהלות חשבונות
  2. רכז גביה
  3. מחלקת רכש
  4. כלל מנהלי הארגון

דרישות התפקיד:

תואר ראשון בכלכלה

ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד זהה בארגון – יתרון ליוצאי עמותות

אהבת העיסוק במספרים ודוחות

היכרות מעולה עם מערכת פריוריטי (חובה)

שליטה מוחלטת בתכנת אקסל והבנה מעמיקה בדוחות

דייקנות, מקצועיות ונכונות לעבודה מאומצת

 

משרה מלאה ומיידית

העבודה במשרדי הארגון בא.ת. קדמת גליל.

קו"ח מתאימים בלבד, יש לשלוח למייל: tamar@hashomer.org.il

חובה לציין ציפיות שכר!


דרוש/ה מנהל/ת משאבי אנוש

תיאור התפקיד

  • הובלת אסטרטגיית משאבי האנוש הארגונית וניהול תחום משאבי האנוש (לרבות ניהול צוות), בהתאם למטרות הארגון ויעדיו.
  • זיהוי ואיתור צרכי משאבי האנוש, תוך מציאת פתרונות יצירתיים לכלל עולמות התוכן הרלוונטיים, והתאמת המבנה הארגוני והתהליכים ליעדים האסטרטגיים המתעדכנים.
  • ניהול תהליכי גיוס וקליטת עובדים חדשים – איתור צרכי גיוס, תמיכה במנהל המגייס, אישור גיוס מתוך תקן מאושר, הגדרת תפקיד, ניהול תהליך מיון וסינון המועמדים, ביצוע ראיונות טלפוניים ופרונטליים, ניהול תהליך קליטת העובדים, ווידוא קבלת כל הנתונים ורישומם.
  • חוזי העסקה - אחריות על יצירת חוזים, החתמתם ופיקוח על עמידה בהם, לרבות תנאי שכר ותנאים נלווים.
  • פיתוח מנהלים ועובדים - בניית וניהול תכניות הדרכה שנתיות לפיתוח עובדים ומנהלים בכל הדרגים בארגון, בניית מסלולי הכשרה וקורסים להתפתחות אישית וצוותית בארגון, בניית מסלולי קידום ושימור עובדים, פיתוח ההון האנושי, ליווי והוצאה לפועל של שינויים מבניים וארגוניים.
  • ריכוז נתוני השכר ועבודה עם מחלקת הכספים בתהליכי תשלומי השכר לעובדים.
    • ניהול תהליך עזיבת עובדים – עבודה על פי החוק, ליווי ומתן כלים למנהלים בתהליך, ניהול תהליכי סיום העסקה ופרידה מכובדת מעובדים.
    • אחריות על תכנית הרווחה השנתית, לרבות: הפקת ימי גיבוש, אירועים אירגוניים, חלוקת מתנות יום הולדת/ לידה/ חגים בהתאם למדיניות החברה וכד'.

 

ניסיון ויכולות נדרשים 

  • תואר ראשון בפסיכולוגיה/סוציולוגיה/התנהגות ארגונית/ניהול משאבי אנוש - חובה. תואר שני – יתרון משמעותי.
  • ניסיון מוכח של לפחות 8 שנים כמנהל/ת משאבי אנוש בארגון המונה לפחות 100 עובדים, וחווה צמיחה מואצת.
  • ניסיון ניהולי של לפחות 3 שנים.
  • חשיבה אסטרטגית, יכולות ביצוע גבוהות, הובלת תהליכים באופן עצמאי תוך הפגנת פרו-אקטיביות ומשימתיות.
  • יחסי אנוש מצוינים, גישה חיובית, יכולת הקשבה.
  • יכולת לעבוד בצוות ובשיתוף פעולה עם גורמים שונים בארגון.
  • יכולת לעבוד בסביבה דינאמית ומהירה.
  • הזדהות עם מטרות וחזון הארגון

 

  • העבודה במשרדי הארגון בא.ת. קדמת גליל וכוללת נסיעות בכל רחבי הארץ
  • המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
  • קורות חיים בציון צפיות שכר בלבד יש לשלוח ל: tamar@hashomer.org.il

דרוש/ה- רכז/ת שטח לפרוייקט מיוחד העוסק במניעת גנבות דבש
(מרחב צפון)

תיאור התפקיד:

  • ביצוע סיורים בשטח
  • הפעלת מתנדבים
  • ביצוע תדריכים בשטח
  • מיפוי וניתוח שטח
  • גיוס מתנדבים
  • הפעלה של כלים טכנולוגים – מצלמות, רחפנים ועוד

דרישות התפקיד:

  • יחסי אנוש מעולים
  • יכולת עבודה עצמית בשטח
  • יוזמה ויכולת לתכנן ולהוביל פרוייקטים
  • הזדהות עם מטרות וערכי הארגון
  • יכולת בניתוח ומיפוי שטח
  • חיבור לשטח והכרת עולם השדאות
  • עבודה בשעות לא שגרתיות
  • רקע חקלאי בכלל ובדבורים בפרט – יתרון.
  • נסיון בנהיגת שטח 4×4 יתרון
  • היקף משרה - מלאה (זמנית)
  • מגורים באזור הגליל העליון -חובה

 

מייל לשליחת קו"ח: yuval-b@hashomer.org.il


 דרוש/ה: רכז/ת פיתוח וגיוס משאבים

אנו מחפשים רכז/ת גיוס ופיתוח משאבים אשר תשתלב/ ישתלב בצוות עבודה המוביל תהליכים, שותפויות ופרויקטים בעולם השותפים והתורמים של הארגון בארץ ובחו״ל.
תחומי אחריות:

  1. מתן תמיכה במחלקה באיתור תורמים פוטנציאליים, קרנות, שותפים בארץ ובחו״ל.
  2. כתיבה של בקשות ותכניות לתורמים ושותפים.
  3. הכנת דוחות ומכתבים לקרנות ותורמים של הארגון.
  4. ניהול שוטף של בסיס הנתונים הארגוני בעולם פיתוח וגיוס משאבים (Salesforce)
  5. עבודה עם מחלקת כספים של הארגון בנוגע למשימות אדמיניסטרטיביות שקשורות לתורמים וניהול תרומות.
  6. ניהול דף ה-Facebook באנגלית של הארגון – איתור תכנים שיווקיים של הארגון המותאמים לתורמים ושותפים מחו״ל והעלאת תוכן באנגלית – עבודה לצד מחלקת שיווק של הארגון.
  7. הובלת הפקות, פרויקטים ואירועים של מחלקת קשרי חוץ (הפקה של תכנים, מתנות וכדומה לשותפים ולתורמים).

 דרישות התפקיד:
•       תואר ראשון
•       עברית שפת אם, אנגלית – יכולת כתיבה, דיבור וקריאה ברמת שפת אם
•       ניסיון ויכולות בכתיבה ועריכה של תוכן מקצועי ו/או שווקי באנגלית ובעברית
•       שליטה ברשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם)
•       יכולות אדמיניסטרטיביות גבוהות
•       שליטה מלאה בתכנות Office
•       ניסיון בארגונים חברתיים – יתרון
•       יכולת למידה עצמאית ומהירה, תשומת לב לפרטים
•       יכולת עבודה וקבלת החלטות באופן עצמאי וכן כחלק מצוות בסביבת עבודה דינמית ומשתנה
•       יחסי אנוש מעולים
•       יוזמה ויצירתיות

יש לשלוח קו״ח בציון ציפיות שכר, לכתובת: Mayaa@hashomer.org.il


דרוש/ה : רכז/ת מחקר ונתונים

רקע

החל מ2015 העמותה השקיעה בתחום הערכה ומדידה. בתחילה נוצר מודל לוגי לארגון, אחר כך תוכניות הערכה ומדידה לתוכניות חינוכיות. לאורך השנים ניתן מקום מרכזי יותר למהימנות ותוקף הנתונים הארגוניים, הוחל בקיום מחקר מקביל על פשיעה חקלאית, ומחקרי חוץ נוספים. בשנה האחרונה חובר התחום למערכות המידע, ושימוש במשובים, תוכניות מדידה, שיח על מדדים ארגוניים ומדדי בריאות תופס מקום מרכזי יותר ויותר. בשנת 2021 ברצוננו לייחד תפקיד ייעודי למשימה זו.

תחומי אחריות

  • נתונים ארגוניים
    • נתונים לתמיכות וקרנות, ונתונים לאסטרטגיה.
    • ריכוז ואיסוף נתונים קבועים, על בסיס חודשי, מבעלי תפקידים שונים
  • מחקר פנים ארגוני - מדידה והערכה
    • איסוף צרכי מדידה והערכה בארגון, אל מול מנהלי תכניות חינוכיות ואחרות.
    • כתיבת תכנית עבודה בתחום.
    • הוצאה לפועל של תכנית עבודה בהתאם ללוח זמנים מוגדר מראש, כולל: בנייה/תיקוף שאלון, איסוף נתונים, עיבוד וכתיבת דו"חות, הצגתם, סיוע למנהלים בהכנת תכנית עבודה להמשך מבוססת נתונים.
    • סיוע בהגדרת יעדים ומדדים, באזורים שונים בארגון, בניית מודל לוגי, בניית שאלונים, עיבוד וניתוח נתונים, הכנת דו"חות ומצגות, חשיבה משותפת ורתימת מנהלים בשטח להפיק מסקנות ולפעול לשיפור בתחומם על בסיס הממצאים.
  • מחקר חוץ
    • מחקר פשיעה חקלאית
      • איפיון וניהול המחקר עם דוברות ומרחבים
    • מחקרי שוק ומחקרי מדיניות
  • פיתוח מדד ביטחון פיזי
    • תחום פיתוח - תלוי בתוכנית העבודה.

דרישות התפקיד:

  • אוריינטציה מחקרית – ידע והבנה בעבודה עם נתונים כמותיים.
  • הכרות עם SPSS – יתרון.
  • בוגר/ת תואר ראשון או לקראת סיומו (עדיפות לחינוך, מדעי ההתנהגות)
  • דיוק, סדר וארגון.
  • מיומנות בתוכנות OFFICE, בדגש על Excel.
  • פתיחות ונכונות ללמוד.

מייל לשליחת קו"ח: on@hashomer.org.il


דרוש/ה מנהל/ת בטיחות 

הגדרות התפקיד

  • אחריות על סדרי הבטיחות והגהות בארגון, לרבות חוקים, תקנות ותקנים בנושאי בטיחות
  • הטמעת תפיסת הבטיחות בכלל הארגון – תפיסת "ארגון מחנך בטיחות"
  • שמירה ופיקוח על בטיחות בתהליכי העבודה, במתקנים, במבנים, בציוד, בחומרים ובכל שינוי בהם, קבלת החלטות לגבי מצב ציוד, מקומות, ותפקידים תוך הפעלת שיקול דעת, ווידוא סימון ואחסון נאות של חומרים מסוכנים ,מקומות, ציוד ותהליכי עבודה מסוכנים, התקנת שילוט הדרכה לשימוש בציוד מגן אישי
  • מימוש תכנית הדרכת בטיחות שנתית, הובלת סקרי בטיחות, תצפיות ותרגילים
  • ביצוע הדרכות בטיחות לעובדים ומנהלים
  • שמירה על בריאות העובדים ללא תאונות וללא מחלות מקצוע, חקירת תאונות, תוך הפקת לקחים ומתן המלצות
  • ייצוג מול רשויות רלוונטיות
  • הורדת רמת הסיכונים בארגון, הובלת וועדות בטיחות ופעולות מתקנות
  • הובלת פעילות צוות נאמני בטיחות
  • כתיבת נהלי עבודה והוראות עבודה בנושא בטיחות

דרישות התפקיד:

  • בוגר/ת קורס ממוני בטיחות ובעל/ת רישיון מתאים - יתרון.
  • מדריך/ה מוסמך/ת לעבודה בגובה - יתרון.
  • ניסיון בתחום הבטיחות - חובה.
  • יחסי אנוש מעולים.
  • יכולת הדרכה ועמידה מול קהל.
  • נכונות לעבודה מאומצת ובשעות לא שגרתיות וניידות בכל הארץ

 

*משרה מלאה ומידית, משרדי הארגון באזור תעשיה קדמת גליל

 

*קו"ח ל: hr@hashomer.org.il, מתנצלים, רק פניות מתאימות תענינה