יש לשלוח קו”ח לכל המשרות לכתובת המייל הבאה ולציין בשורת הנושא את המשרה המבוקשת: hr@hashomer.org.il

מזכיר/ה לארגון הנוער של השומר החדש

  • פעולות עיקריות:
  • ריכוז לוחות זמנים ופעילויות – ניהול יומן למנהל התכנית, תיאום פגישות, ריכוז לוחות זמנים ויצירת לוח עבודה שנתי, ניהול גרף לפעילות השוטפת של התכנית, ריכוז נתונים, סנכרון מידע וניהול ממשקים.
  • אדמיניסטרציה – עריכת סיכומי פגישות, תיוק מסמכים וחוזים, ריכוז שעות עבודה והפקת נתונים.
  • קשר עם אנשי הצוות והמדריכים – ריכוז נתונים ושעות עבודה של רכזים ומדריכים, מענה טלפוני זמין ואדיב לרכזים ומדריכים, ריכוז נתוני שכר, עבודה בממשק עם מחלקת משאבי אנוש.
  • תיאום לוגיסטי – תאום כל ההיבטים הלוגיסטיים הנדרשים לקראת פעילויות הקבוצות הלוקחות חלק בתכנית – מוקדי לינה, מזון, תחבורה, אבטחה וכד’.
  • שירות לקוחות – מתן מענה למועמדים לתוכנית.
  • עבודה רב ממשקית עם מנהלי הארגון.
  • היקף משרה 100%. נכונות לגמישות ולעיתים עבודה בשעות לא שגרתיות.

דרישות התפקיד:

  • ניסיון קודם בעבודת מזכירות.
  • חיבור לערכי השומר וזיקה לשטח.
  • אדיבות ונעימות, עבודה בסביבה דינאמית וצעירה.
  • אחריות, דייקנות, סדר וארגון.
  • יכולת גבוהה של ניהול זמן ומשימות במקביל
  • שליטה בתוכנות אופיס, דגש על אקסל.

לשליחת קו”ח: hr@hashomer.org.il

 

רכז/ת רכש והתקשרויות – הגדרת תפקיד

  • תחומי אחריות:
  • אחריות על ביצוע הרכש בארגון.
  • ניהול כל פעולות הרכש בתכנת הפריורטי
  • ניהול משאים ומתנים הוגנים עם ספקים ונותני שירות.
  • בניית הסכמים והתקשרויות – עבודה מול יועץ משפטי.
  • ניהול הרכש על פי מדיניות הארגון תוך שמירה על ניהול תקין.
  • הקפדה על 3 הצעות מחיר.
  • בניית מערך רכש יעיל ומקצועי.
  • הספקת הציוד והשירותים לכלל התכניות תוך זמן מהיר.
  • שמירה על הציוד בארגון ומניעת בלאי ואובדן.
  • עבודה בממשק צמוד עם מחלקת הכספים.
  • חידוש ההסכמים וריענון אחת לשנה.
  • הובלת תהליכי ייעול בתחום הרכש והקניין.
  • דרישות התפקיד:
  • הזדהות עם מטרות וערכי הארגון.
  • השכלה אקדמית בתחום – יתרון
  • נסיון בניהול רכש של 5,000,000 ₪ בשנה לפחות.
  • יסודיות וירידה לפרטים.
  • יכולת בבניית תוכנית עבודה והוצאתה לפועל.
  • עבודה מאומצת ומוכנות להתניידות בנגב וגליל.
  • תכונות נדרשות:
  • סדר וארגון.
  • שליטה ביישומי מחשב.
  • חריצות ונכונות לעבודה מאומצת.
  • רתימת ממשקים.
  • יחסי אנוש גבוהים.
  • יושר וחריצות.

לשליחת קו”ח: hr@hashomer.org.il

 

מנהל מוקד בארגון ‘השומר החדש’ – חצי משרה

הגדרות התפקיד

  • משרה חלקית (50% משרה) – אופציה להגדלת היקף המשרה בהמשך.
  • אחריות למעקב אחר שלומם וביטחונם של מתנדבי הארגון, פעיליו ועובדיו, בעת שהותם בשטח.
  • ניהול תצפית דרך מצלמות המוצבות בשטחים הפתוחים ברחבי הארץ ומחוברות למוקד.
  • מתן מענה ראשוני למחזיקי השטח.
  • גיבוש והטמעת נהלי עבודה.
  • שיווק מנויים וגיוס לקוחות למוקד.
  • שימור לקוחות המוקד.
  • ניהול צוות המוקדנים.
  • ניהול הקשר המבצעי עם החברה המספקת שרותי חרום לארגון.

דרישות התפקיד:

  • ניסיון קודם בניהול מוקד חירום מהסוג הנ”ל.
  • יכולת עמידה מול קהל.
  • אסרטיביות.
  • הבנה במערכות ניהול מידע.
  • סדר וארגון.
  • זמינות לשעות עבודה לא שגרתיות.
  • יחסי אנוש מעולים.

לשליחת קו”ח: hr@hashomer.org.il

 

מ”מ מזכירת סמנכ”ל תפעול – משרה זמנית ל-6 חודשים

  • פעולות עיקריות:
  • ריכוז לוחות זמנים ופעילויות – ניהול יומן, תיאום פגישות, ריכוז לוחות זמנים ויצירת לוח עבודה שנתי, ניהול גרף לפעילות השוטפת של החטיבה, ריכוז נתונים, סנכרון מידע וניהול ממשקים.
  • אדמיניסטרציה – עריכת סיכומי פגישות, תיוק מסמכים וחוזים, ריכוז שעות עבודה והפקת נתונים.
  • אחריות אדמיניסטרטיבית על אתר הארגון בקיבוץ סעד.
  • מתן מענה משרדי כללי לפי צורך ומול סמנכ”ל תפעול (סיוע וחיזוק לכלל התוכניות, רכש, משאבי אנוש, מנהיגות, מרחבים, וכד’)
  • שירות לקוחות – מתן מענה אדמיניסטרטיבי לעובדי ומנהלי הארגון.
  • אחריות על תוכנת הניהול ‘סיילס פורס’ הארגונית.
  • השתתפות וסיוע באירועים ארגוניים.
  • עבודה רב ממשקית עם מנהלי הארגון.

דרישות התפקיד:

  • ניסיון קודם בעבודת מזכירות.
  • אדיבות ונעימות, עבודה בסביבה דינאמית וצעירה.
  • אחריות, דייקנות, סדר וארגון.
  • יכולת גבוהה של ניהול זמן ומשימות במקביל
  • שליטה בתוכנות אופיס.
  • העבודה בקיבוץ סעד (ליד שדרות).

לשליחת קו”ח: hr@hashomer.org.il

 

רכז רישות ושיווק לתנועת הבוגרים

תיאור התפקיד

  • משרה מלאה, רכב יינתן בעת הצורך.
  • שיווק ומיתוג תנועת הבוגרים כמקום מעורר השראה המאפשר לחבריה לעשות שינוי משמעותי בחברה הישראלית בתחומי החקלאות,התיישבות, חינוך וחברה- ניוזלטר, פייסבוק, וואטסאפ, מפגשים, רתימת צוותי התכניות ועוד.
  • פיתוח ארבעה סמינרים מעוררי השראה בשנה עבור חברי התנועה.
  • הפקת כנס שנתי לתנועת הבוגרים
  • פיתוח מנגנון טכנולוגי לרישות ולתקשורת
  • שימור מידע ומעקב אחר חברי התנועה
  • סקר שנתי לחברי התנועה

דרישות התפקיד:

  • ניסיון בתחום השיווק ותחום הרישות.
  • גמישות בשעות.
  • ראיה רוחבית.
  • היכרות לעומק עם תכניות הארגון.
  • עבודה עם תוכנת פייסבוק, אינסטגרם, תוכנת דיוורים, גוגל דוקס, אקסל, תוכנת CRM.

תכונות נדרשות

  • אמינות
  • יחסי אנוש מעולים
  • יכולת ניהול עצמי גבוהה
  • יוזמה ויצירתיות
  • כושר ארגון וסדר

לשליחת קו”ח: hr@hashomer.org.il

 

רכז/ת קבוצה בקיבוץ נירים לתוכנית ”מאהל ומגדל’ של ארגון ‘השומר החדש’ – חצי משרה

הגדרות התפקיד

  • משרה חלקית (50% משרה)
  • מעקב וליווי חברתי של הקבוצה – זיהוי קשיים וטיפול בהם.
  • ליווי הקבוצה בתחום העבודה והקהילה.
  • אחריות על לו”ז ובקרת יישום תכנית הלימודים מול הקבוצה והמרצים.
  • יצירה ושמירת החיבור לערכי הארגון והתכנית.
  • העברת מפגשי דינמיקה קבוצתית.
  • אחריות על תחום הלוגיסטיקה.

דרישות התפקיד:

  • ניסיון בתפקיד הדרכתי משמעותי – חובה!
  • ניסיון בהובלת קבוצת תוכן ותהליך.
  • ניסיון בעבודה חקלאית- יתרון.
  • מגורים בקירבת מקום.
  • יכולות ארגון וסדר גבוהות.
  • ראש גדול.
  • חיבור לערכי הארגון.

לשליחת קו”ח: hr@hashomer.org.il

 

אחראי/ת הערכה ומדידה (חצי משרה)

הגדרות התפקיד

  • משרה חלקית (50% משרה).
  • איסוף צרכי מדידה והערכה בארגון, אל מול מנהלי תכניות חינוכיות ואחרות.
  • ביסוס והטמעה של תכנית עבודה בתחום הערכת ומדידת שלל התוכניות החינוכיות.
  • ריכוז ואיסוף נתונים קבועים, על בסיס חודשי, מבעלי תפקידים שונים (כולל הגדרת הנתונים הנדרשים).
  • הוצאה לפועל של תכנית עבודה בהתאם ללוח זמנים מוגדר מראש, כולל: בנייה/תיקוף שאלון, איסוף נתונים, עיבוד וכתיבת דו”חות, הצגתם, סיוע למנהלים בהכנת תכנית עבודה להמשך מבוססת נתונים.
  • סיוע בהגדרת יעדים ומדדים, באזורים שונים בארגון, בניית מודל לוגי, בניית שאלונים, עיבוד וניתוח נתונים, הכנת דו”חות ומצגות, חשיבה משותפת ורתימת מנהלים בשטח להפיק מסקנות ולפעול לשיפור בתחומם על בסיס הממצאים.

דרישות התפקיד:

  • אוריינטציה מחקרית – ידע והבנה בעבודה עם נתונים כמותיים.
  • הכרות עם SPSS – יתרון.
  • בוגר/ת תואר ראשון או לקראת סיומו (עדיפות לחינוך, מדעי ההתנהגות)
  • דיוק, סדר וארגון.
  • מיומנות בתוכנות OFFICE, בדגש על Excel.
  • פתיחות ונכונות ללמוד.

לשליחת קו”ח: hr@hashomer.org.il

 

מנהל/ת שיווק – הגדרת תפקיד

  • פעולות עיקריות:
  • אחריות וניהול כל פעילויות השיווק והפרסום של הארגון.
  • גיבוש ובניית האסטרטגיה השיווקית והעברת המסרים בתוך הארגון ומחוצה לו.
  • פיתוח והובלת תכנית השיווק השנתית, התומכת במימוש מטרות ויעדי הארגון.
  • הגדרת יעדים ומדדי ביצוע.
  • ניהול והובלת תהליכי מיתוג, מיצוב ובידול, לרבות הגדרת וכתיבת מסרים שיווקיים.
  • תיעדוף משימות מרובות ממשקים מול שותפים, לקוחות בכירים ומערכות מורכבות (רשויות, אגפים ממשלתיים וכד’).
  • בניית וניהול תקציב השיווק, תוך ביצוע בקרה ומעקב.

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון בשיווק/ מנהל עסקים/ תקשורת – חובה. תואר שני – יתרון.
  • ניסיון קודם של כ-5 שנים לפחות כמנהל/ ת שיווק בארגון המנהל מחזור של כ-5-10 מיליון ₪ לפחות – חובה.
  • יכולות ניהולית מוכחות, הכוללות ראייה אסטרטגית רחבה ויכולת עבודה מול ממשקים מרובים ומורכבים.
  • ניסיון קודם במיתוג, כתיבת תכניות שיווקיות, הטמעתן, הובלתן ומימושן בפועל.
  • ניסיון בבניית, ניהול ובקרת תקציבי שיווק.
  • מעוף וחשיבה יצירתית מחוץ לקופסה.
  • שירותיות ויכולת תקשורת טובה בעברית ובאנגלית.
  • נכונות לעבודה בסביבה דינאמית.
  • סדר וארגון, מקצועיות ודייקנות.

לשליחת קו”ח: hr@hashomer.org.il

 

הגדרת תפקיד –  עובד חווה חקלאית ‘צריפין’

תיאור התפקיד

  • ביצוע עבודות חקלאיות בחווה.
  • קבלת תכנית עבודה, משימות והנחיות ממנהל החווה ורכז העבודה בחווה.
  • ביצוע העבודה בשטח בצורה האיכותית והבטיחותית ביותר.
  • השתתפות קבועה בלימוד משותף במסגרת הצוות.

התאמה לתפקיד

  • בעל/ת נכונות לעבודה פיזית בשטח הפתוח.
  • בעל/ת רשיון טרקטור.
  • בעלי ניסיון בעבודה בפרדסים ומטעים – יתרון.
  • חיבור והזדהות עם ערכי ארגון ‘השומר החדש’.
  • אחריות ואמינות.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • מגורים באזור צריפין, יכולת הגעה עצמאית לחווה.

לשליחת קו”ח: hr@hashomer.org.il

 

Chief product officer

ה-Marketplace הראשון בעולם החקלאות קורא לך!

כשמשבר החקלאות הגיע לבית-הורינו, המצוקה הייתה קיומית במובן הפשוט של המילה. הגילוי של תופעה אדירת ממדים של פשיעה חקלאית, הביאה אותנו, קבוצת חברים אוהבי הארץ, להקים את ‘השומר החדש’, תנועת מתנדבים המסייעת לחקלאים בכל תחום שניתן.
ככל שהוספנו לסייע, כך הובהר לנו שפעולתנו היא מהפכנית, ועם זאת, שהצורך בשטח הוא גדול מכפי שאנו יכולים לתת. מתן האהבה והסיוע שהענקנו עד היום למאות חקלאים, דורש מאיתנו היום להתרחב משמעותית לאלפים רבים, ולכן גם תשתית המתנדבים נדרשת לצמוח מעשרות, למאות אלפים.

אנו מקימים פלטפורמה טכנולוגית (בסגנון Airbnb), שתשדך בין חקלאים למתנדבים.

אם את/ה Chief product officer , שבוער בך לעשות משהו משמעותי ולהימנות עם הצוות המוביל של פלטפורמה חדשנית וייחודית, אם את/ה אדם ערכי ופורץ דרך – מקומך איתנו!

דרישות התפקיד:
– תואר במדעי המחשב/ הנדסת תכנה/ הנדסת תעשיה וניהול.

– ניסיון של לפחות 10 שנים בפיתוח תכנה, יתרון לפיתוח בסביבת web.
– ניסיון ניהולי מוכח בהגדרת מוצר ובהובלת צוותי פיתוח.

– הגדרת ועיצוב marketplace  – יתרון.
– הבנה וניסיון בעיצוב ממשק משתמש.
– יכולת אנליטית טובה.
– יחסי אנוש מעולים.

לשליחת קו”ח: hr@hashomer.org.il

 

מזכיר/ה לתכניות החינוכיות בארגון ‘השומר החדש’ –

חצי משרה.

  • פעולות עיקריות:
  • משרה חלקית – 50% משרה.
  • ניהול יומן למנהל התכניות, תיאום פגישות, ריכוז לוחות זמנים ויצירת לוח עבודה שנתי, ניהול גרף לפעילות השוטפת של התכנית, ריכוז נתונים, סנכרון מידע וניהול ממשקים.
  • אדמיניסטרציה, עריכת סיכומי פגישות, תיוק מסמכים וחוזים, ריכוז שעות עבודה והפקת נתונים.
  • קשר עם צוות המנהלים והמדריכים – ריכוז נתונים ושעות עבודה של רכזים ומדריכים, מענה טלפוני זמין ואדיב לרכזים ומדריכים, ריכוז נתוני שכר, עבודה בממשק עם מחלקת משאבי אנוש.
  • תיאום לוגיסטי – תאום כל ההיבטים הלוגיסטיים הנדרשים לקראת פעילויות הקבוצות הלוקחות חלק בתכנית –  מוקדי לינה, מזון, תחבורה, אבטחה וכד’.
  • שירות לקוחות – מתן מענה למועמדים לתוכניות.
  • עבודה רב ממשקית עם מנהלי הארגון.

דרישות התפקיד:

  • ניסיון קודם בעבודת מזכירות.
  • חיבור לערכי השומר וזיקה לשטח.
  • אדיבות ונעימות, עבודה בסביבה דינאמית וצעירה.
  • אחריות, דייקנות, סדר וארגון.
  • יכולת גבוהה של ניהול זמן ומשימות במקביל
  • שליטה בתוכנות אופיס, דגש על אקסל.

לשליחת קו”ח: hr@hashomer.org.il

 

הגדרת תפקיד – איש צוות “שומר היער”

מסגרת אחריות

  • קבלת תכנית עבודה, משימות והנחיות מראש הצוות.
  • הגעה אל נקודת האיסוף למקום העבודה בזמן שנקבע על ידי ראש הצוות.
  • ביצוע העבודה בשטח בצורה האיכותית והבטיחותית ביותר.
  • השתתפות קבועה בלימוד משותף במסגרת הצוות.
  • נכונות להתנדבות לפחות פעם בחודש במסגרת ארגון “השומר החדש”.

התאמה לתפקיד

  • בעל/ת נכונות לעבודה פיזית בשטח הפתוח.
  • עדיפות לבעלי נסיון בחקלאות ו/או גינון.
  • חיבור והזדהות עם ערכי ארגון “השומר החדש”.
  • אחריות ואמינות.
  • איתנות.
  • יכולת עבודה בצוות.

לשליחת קו”ח: hr@hashomer.org.il

 

מ”מ רכזת אימפקט – החלפה לחל”ד ל-6 חודשים

הגדרות התפקיד

  • משרה זמנית ל-6 חודשים – החלפה לחל”ד.
  • ריכוז תכנית ‘מלגאי אימפקט’ בארגון ‘השומר החדש’.
  • שיבוץ מלגאים לשמירות.
  • מעקב אחרי שעות התנדבות המלגאים
  • הזנת דוחות ונתונים וריכוז ארכיון הנתונים.
  • שמירה על קשר טלפוני עם המלגאים.
  • עדכון רכזי השטח באירועים חריגים
  • סיוע לרכזות המתנדבים בזמני לחץ ובעת היעדרות.
  • החתמת חוזים בתחילת השנה.

דרישות התפקיד:

  • ניסיון קודם במזכירות/ שירות לקוחות.
  • שליטה מלאה בתוכנות אופיס.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ובלוח זמנים עמוס.
  • יכולת גבוהה ליצירת קשרים בין אישיים.
  • סדר וארגון.
  • יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובע”פ.
  • חריצות ויוזמה.
  • ראיה מערכתית.
  • השתתפות באירועים מרחביים וארגוניים – לעיתים גם בימי שישי.

לשליחת קו”ח: hr@hashomer.org.il