חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חדשות השומר החדש

מתחברים לאדמה. לסיפור. לאנשים

מסכמים את תשפ"ד

השביעי לעשירי 2023 הוא יום שייחרט בזיכרון הלאומי כטראומה העמוקה ביותר מאז הקמת המדינה. הימים שאחרי היו רוויים בכאב ובלבול, חוסר וודאות ותלישות אפפו את הרחובות.

קרא עוד »

מוקירים את המתנדבים/ות החקלאיים

למעלה מ-200 מתנדבי ומתנדבות השומר החדש השתתפו בערב הוקרה מיוחד שערכנו במושב אודים, כדי להודות להם על הפעילות החשובה שלהם להצלת תוצרת חקלאית וסיוע לחקלאים בימי מלחמה.

קרא עוד »

כנס ביטחון המזון 2024

כנס ביטחון מזון 2024 בשיתוף כלכליסט ותנובה עסק בסוגית ביטחון המזון של ישראל במטרה להציף את האתגרים, הפתרונות והמדדים בהם נמצאת המדינה ולעלות את הנושא לסדר היום הציבורי והמדיני.

קרא עוד »

ערב הוקרה שנתי למתנדבים/ות המבצעיים

ערב הוקרה מרגש התקיים השבוע בבורג' בבנימינה במסגרתו הוקרנו תודה למאות המתנדבים והמתנדבות שלנו שיוצאים לילה-לילה לשמור ולסייע לחוות החקלאיות, ולא משאירים אף חווה וחקלאי לבד.

קרא עוד »

יום העצמאות ה- 76 בסימן אחדות ותקווה

אלפי ישראלים לקחו חלק באירוע יום העצמאות בשיתוף משפחות שכולות, משפחות חטופים, מילואימניקים וארגונים חברתיים. באירוע בלטרון, הופרחו אלפי עפיפונים עם מסר של אחדות ותקווה

קרא עוד »

להיות גרעינר בתנועה החדשה

״בעיני בשיא הרצינות, זה הדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות לעצמך. אתה מבין איך אתה רוצה להשפיע, איפה אתה יכול להשפיע, ואומרים לך – תעשה!״

קרא עוד »

המילואמניקים שהתייצבו לסייע לחברם

קבוצת מילואמניקים שמשרתת בגולן ונמצאת לפני שחרור פנתה אלינו כדי שנחבר אותם לחקלאי מקומי שצריך סיוע. סיפרנו להם שיש חקלאי שנמצא במילואים והכרם שלו חייב טיפול דחוף.

קרא עוד »

שומרים על חוות הבודדים

בעשרות חוות ברחבי הארץ נשארו החקלאים בחוות הבודדים ללא הגנה מספקת. חלק מהחקלאים התגייסו למילואים, ויש מי שהילדים או העובדים שלו גוייסו והחווה נשארה בודדה במערכה. חשופה יותר מתמיד לפריצות, גניבות והצתות.

קרא עוד »

מצילים את חקלאות העוטף

תחת נפילות והתרעות צבע אדום, החקלאים שי אברהם ואייל כהן ממושב יתד בעוטף הם האנשים היחידים שנותרו ביישוב וממשיכים לעבוד בחממות ובשדות כדי להציל את

קרא עוד »

תקווה בימים של חושך

צפו בכתבה על בני הנוער שהגיעו מכל רחבי הארץ לסייע לחקלאים בערבה, לדאוג להמשך אספקה טרייה של ירקות לאזרחי ישראל ולסייע למפוני עוטף עזה שהגיעו לחצבה.

קרא עוד »

השינשניות שממשיכות את מפעל חייו של החקלאי לירון אלמוסנינו ז"ל

ביום שבת, קיבלנו את הבשורה המרה על נפילתו בקרב של לירן ז"ל, שנהרג בקרב אמיץ מול מחבלים בהגנה על יישובי עוטף עזה.צפו בבנות מצפה כמהין, שהחליטו לא לעזוב את המשק ולהישאר ולהמשיך להחזיק את הדיר של לירן

קרא עוד »

סיכום כנס המשילות

ביום רביעי (6.9) ערכנו את כנס "המשילות והביטחון האישי", בפעם השלישית בהשתתפות שרים, חברי כנסת, ראשי מועצות, אנשי אכיפה וגורמים מהשטח במטרה ברורה להציף את ההידרדרות חסרת התקדים בכל היבטי הביטחון האישי ובהעלאת פתרונות.

קרא עוד »

הגשת מועמדות למשרה:

חדשות ואירועים

הגשת מועמדות למשרה:

חדשות ואירועים